تیپ شخصیتی ESTP

تیپ شخصیتی ESTP

آنچه خواهید خواند

5
(1)

ESTP ها عموماً به راحتی قابل درک، واقع بین، خود به خودی و منطقی هستند. آنها تمایل دارند انرژی خود را بر محیط اطراف خود متمرکز کنند و از تعامل و معاشرت با مردم لذت میبرند. آنها اغلب کاملاً برون‌گرا هستند و از بودن در  کانون توجه مردم لذت می‌برند.

ESTP ها همچنین تمایل دارند که دراماتیک و پراشتیاق باشد و سرگرمی و طنز را در تمام جنبه های زندگی وارد کنند. آنها عموماً سطح بالایی از انرژی  را دارند و تمایل دارند که با آن حجم از انرژی کاری انجام دهند. آنها در لحظه زندگی می کنند و معمولاً به چیزها، ایده ها و یا فعالیت های جدید علاقه مند هستند.

ESTP ها تمایل دارد روی مسائل کوتاه مدت تمرکز کند و به ندرت برای آینده برنامه ریزی میکنند. آنها اغلب سازگار هستند و به توانایی خود در مدیریت هر چیزی که پیش می آید احساس اطمینان می کنند. ESTPها همچنین به شدت به ارزش های خود پایبند هستند.  ESTPها اغلب به خوبی از آنچه در اطراف خود می گذرد آگاه هستند. آنها معمولاً در جمع آوری مشاهدات دقیق از محیط خود و به خاطر سپردن حقایق خاص عالی هستند.

آنها تمایل دارند روی آنچه عملی و  واقعی است تمرکز کنند و عموماً به تئوری ها علاقه ای ندارند. ESTPها تمایل دارند برای ارزیابی احتمالات فعلی به تجربیات گذشته خود تکیه کنند. آنها اغلب قادر به شناسایی نیازهای یک موقعیت و ارائه راه حل عملی برای رفع آن نیازها هستند. توجه آنها به جزئیات به توانایی آنها برای ارزیابی و پاسخ به مشکلات فوری کمک می کند. آنها تمایل به ریسک کردن دارند و به طور کلی در مدیریت شرایط بحرانی خوب هستند.

ESTP ها اغلب به طور منطقی گزینه هایشان را ارزیابی می کند و تلاش میکنند تا با سریع تصمیم گرفتن به سمت مراحل بعدی حرکت کنند و جاری باشند. اگرچه آنها یک رویکرد بی دغدغه را به زندگی ترجیح می دهند، اما می توانند تصمیمات دشوار و منطقی بگیرند. ESTP ها اغلب جذب کاری می شوند که چالش برانگیز، سریع و شامل تنوع زیادی است. آنها اغلب زمانی که درگیر یک فعالیت هستند حالشان عالی است و خیلی زود  از بی تحرکی و یا روال های تکراری خسته شوند.

ESTPها تمایل دارند از انرژی و اشتیاق بالای خود برای شروع پروژه ها و ایجاد انگیزه در دیگران برای اقدام استفاده کند. آنها ممکن است به دلیل عدم برنامه ریزی برای آینده، با  ضرب الاجل ها مشکل داشته باشند. به دلیل انگیزه آنها برای دنبال کردن هیجان و سرگرمی، ممکن است از تعهدات خود غافل شوند.

آنها معمولاً اجازه نمی‌دهند سیاست‌ها یا رویه‌ها مانع پیشرفت آنها شوند و اغلب راه‌هایی برای دور زدن قوانین یا دستورالعمل‌های سازمان پیدا می‌کنند. ESTPها تمایل دارد با افراد دیگر به خوبی کار کند، اما ممکن است متوجه تاثیر اعمالشان بر دیگران نشوند.

کمترین -----> بیشترین

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد نظرات: 1

اولین نفری باشید که امتیاز میدهید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://jungnegar.ir/?p=15496