بیشترین تخفیف سالانه این دوره
1,750,000 تومان
787,500 تومان

انسان‌ها با هم متفاوت هستند. هر انسان منحصر به فرد است.
اما شباهت‌هایی هم وجود دارد. در علوم شخصیت‌شناسی الگوهایی وجود دارند که بر اساس آنها می‌توان دنیای هر شخص را بیشتر درک کرد. برای اینکه خودمان را دقیق‌تر بشناسیم و جزئیات زیادی درباره استعدادها، علایق، جهان‌بینی، نقاط ضعف و قدرت و چیزهای زیاد دیگری درباره خودمان و دیگران بدانیم نیاز داریم تا تیپ‌شناسی MBTI را بیاموزیم.
این علم در شکل‌دهی درست‌ به مسیر زندگی، در حوزه روابط عاطفی ، کسب و کار، استخدام نیرو، برندینگ، مارکتینگ، روابط اجتماعی و بسیاری موضوعات دیگر ما را به انتخاب مسیر مناسب هدایت می‌کند.

0
جلسه
0
ساعت
0
دقیقه صوت
0
اسلاید آموزشی
تست MBTI

چرا دوره تیپهای شخصیتی MBTI را باید شرکت کنید؟

سرفصل های دوره تیپهای شخصیتی (MBTI)

توضیحات دوره تیپهای شخصیتی (MBTI)

رسول ماجانی مدرس روانشناسی تحلیلی یونگ و موسس مجموعه یونگ‌نگار در این دوره به بررسی دقیق انواع تیپ های شخصیتی MBTI می‌پردازد. کارل گوستاو یونگ روانشناس برجسته سوئیسی در سال ۱۹۲۱ کتابی نوشت تحت عنوان تیپ‌های روانشناختی. او در این کتاب به بررسی تفاوت نحوه کارکرد ذهن انسان‌ها پرداخت و توضیح داد که چرا انسان‌ها نگرش‌ها و رویکردهای متفاوتی از هم دارند. یونگ با این کتاب، تیپ‌شناسی را در روانشناسی بنیان‌گذاری کرد و در پی آن نظریات تیپ‌شناسی بسیاری تحت تاثیر او شکل گرفت که مهم‌ترین آن‌ها MBTI است. رسول ماجانی در این دوره آموزشی به توضیح و تشریح نظریه تیپ‌شناسی یونگ، MBTI و سایر نظریه‌ پردازی‌ های این حوزه پرداخته است. در این دوره خواهیم آموخت که ما چه کسی هستیم و چه ویژگی‌هایی داریم و استعدادها و علائقمان در چه حوزه‌هایی است. دیگران چه تفاوت‌هایی با ما دارند و چطور می‌توانیم تعامل بهتری با هر شخص داشته باشیم.

نظر یونگ درباره تیپ های شخصیتی

یونگ اعتقاد داشت که اگرچه طیف شخصیتی انسان ها متنوع است و هیچ دو انسانی وضعیت روانی یکسان و بالتبع آن شخصیت یکسانی ندارند، اما الگوهای رفتاری و ترجیحاتی که ما در ارتباط با دیگران و تصمیم های شخصی خود داریم؛ معمولا در طیف مشخصی قرار دارند که بین ما و کسانی که تیپ شخصیتی شبیه به ما دارند، مشترک است.
درواقع یونگ عقیده داشت که شناخت تیپ های شخصیتی مختلف می‌تواند ارتباط با جهان روان آدم ها را برای ما راحت تر و مدل ذهنی آنها را قابل درک تر کند.

راهنمای شروع مطالعه و استفاده از دوره

این دوره حاوی فایل صوتی، متنی و تست می باشد. کافی است در وقت مناسب و با دقت فراوان همزمان با گوش دادن به صوت ها اسلایدهای فایل متنی را نیز دنبال کنید. در مورد تست MBTI نیز مختارید در ابتدای دوره و یا انتهای آن انجام دهید.

جلسه صفر دوره
دانلود درس 1 تا 7
محتواهای متنی دوره

دوره های مکمل این دوره

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 1 رای
2,300,000 تومان
1 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
1
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

1 دیدگاه برای دوره تیپ‌های شخصیتی MBTI

  1. مبینا

    سلام و عرض ادب، چقدر خوب شد که من با یونگ نگار و آقای ماجانی آشنا شدم. دوره تیپ شناسی ایشون یه منه دیگه بهم شناسوند و خیلی بهتر می تونم حالا خودم رو کشف کنم. خیلی ممنون از شما

    پاسخ
    • یونگ نگار

      با سلام خدمت شما🙏
      از اینکه تونستیم کمکتون کنیم خیلی خرسندیم. ممنون از محبت شما💐👋

      پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *